FC Volendam degradeert naar de Keuken Kampioen Divisie na een spannende play-off wedstrijd tegen Willem II. De Tilburgers wonnen de wedstrijd na strafschoppen met 5-4. FC Volendam had de heenwedstrijd gewonnen met 2-1, maar Willem II wist zich te herstellen in de return. Didillon-Hödl was de held van de dag voor Willem II door enkele cruciale strafschoppen te stoppen. FC Volendam zal nu moeten kijken naar een nieuwe seizoen in de Keuken Kampioen Divisie. De club had gehoopt om in de Eredivisie te blijven, maar het is nu Willem II dat de plek inneemt. De wedstrijd was spannend en beide teams gaven alles om te winnen. Uiteindelijk was het Willem II dat de overwinning behaalde en nu weer in de Eredivisie speelt. FC Volendam moet nu opnieuw beginnen en hopen op een snel terugkeer naar de Eredivisie. De club heeft een goede selectie en met wat aanpassingen kan het team weer sterk worden. De fans van FC Volendam zullen moeten wachten tot volgend seizoen om hun team weer in actie te zien in de Eredivisie. Willem II is nu de nieuwe club in de Eredivisie en zal moeten vechten om hun plek te behouden.